Osim očekivane, a svejedno lijepe vijesti da je Max Verstappen postao tata, F1 vikend u Miamiju odmah je podigao temperaturu – doslovno i metaforički. Dok je Max u tišini slavio svoju najveću privatnu pobjedu, ostatak paddocka se bavio onim zbog čega smo svi ovdje – sirovim kaosom na stazi.
Miami je ponovno pokazao sve svoje lice: od dramatičnog sprinta do krhotina karbona po stazi, od mladih lavova koji iznenađuju do starih asova koji griješe. A sve to u vremenskom okviru koji jedva da ostavlja prostor za disanje – za vozače, mehaničare i gledatelje.
A što reći za ono što smo vidjeli do sada?
Jedini trening u petak prošao je tiho, ali korisno – Oscar Piastri složio je najbrže vrijeme, Leclerc mu je disao za vratom, a Verstappen odvozio treće najbrže vrijeme. Bearman je razbio Haas taman kada se počelo zagrijavati, pa su mnogi ostali bez prilike za finiširanje priprema.
Kvalifikacije za Sprint race donijele su prvi pravi wow trenutak vikenda – Kimi Antonelli, 18 godina, rookie i prvi pole position. Najmlađi vozač koji je osvojio pole u bilo kojem F1 formatu.
Piastri i Norris odmah iza, Max četvrti i realno blijeda izvedba četverostrukog prvaka.
Nisam fan Sprint utrka. Iako je ova bila „uzbudljiva“, donijela je probleme. Leclerc je ispao još prije samog starta, nakon što je izgubio kontrolu i udario u zid i razbio bolid. Puno posla za dečke u garaži, jer kvalifikacije su ono što svi željno očekujemo, a ovakav početak sprint vikenda znači paniku, stres za cijeli tim.
Sprint utrku nisu završili ni Carlos Sainz, koji je završio u zidu, ni Fernando Alonso nakon kontakta s Lawsonom. Utrka je bila prekinuta, restartana, završila iza safety car-a – sve u svemu kaos u kojemu je malo tko zapravo profitirao, a mnogi su platili visoku cijenu.
A da mukama nije kraj, na svojoj koži ponovno je osjetio Max, kada se pri izlasku iz pit lanea našao preblizu Antonelliju, došlo je do kontakta pri izlasku i suci nisu imali milosti, +10 sekundi kazne. To nije odluka oko koje se lome koplja, jer je kazna bila čista. Max je završio na 17. mjestu. Ispod radara, izvan fokusa – dan za zaborav.
Kvalifikacije nas čekaju za koji sat, kasno po našem vremenu, a ostaje nada da su svi uništeni bolidi zakrpani, zategnuti i spremni za još jednu rundu. Posebno Ferrari, jer dečki iz garaže trebaju odraditi maraton u par sati.
A sutra – utrka. Ono najvažnije, ono zbog čega se sve ovo „trpi“.
U Miamiu nikad dosadno, a s ovakvim poretkom i uz novu porciju FIA logike, sve je moguće.
Ostaje samo pitanje – tko će ovaj put izaći iz ovog kaosa kao pobjednik, a tko će završiti u statistici „DNF“? - ja jedva čekam.. a vi?
Tribina je zajednica sportskih analitičara, komentatora, novinara i ljubitelja sporta!